Рекламации

Условията за рекламации са част от Общите условия за търговия, които ви препоръчваме да прочетете, преди да започнете да подавате жалба.

Осъзнаваме, че разрешаването на жалба е неприятен въпрос, но правим всичко възможно, за да удовлетворим и двете страни. Разбираме възмущението, защото точно като вас, ние сме хора и обичаме да пазаруваме и да правим хората щастливи. Молим за взаимно уважение, тъй като това е най-добрият начин за разрешаване на жалбата своевременно и спокойно. Жалбите не винаги е задължително да са неприятен въпрос. 

 

Адрес за доставка за рекламации и връщане:

Mamido Toys s.r.o.
Main 593
735 43 Албрехтице

 

1. Получените стоки са повредени

При получаване на пратката, моля, проверете състоянието ѝ. Ако пратката е повредена (намачкана, скъсана, напоена), незабавно напишете протокол за повреда или не приемайте пратката от превозвача!

Ако стоките са повредени, въпреки че опаковката е била непокътната, напишете подробностите във формуляра за рекламация, където ще ви посъветваме как да продължите.

2. Стоките са доставени непълни или не съответстват на поръчания вид

Моля, напишете подробностите във формуляра за рекламация,където ще Ви посъветваме как да продължите.

3. Стоките не са функционални

За да се оцени рекламацията, е необходимо да изпратите нефункционалните стоки на адрес Mamido Toys s.r.o., Hlavní 593, 735 43 или да ги предадете лично в магазина.

Внимание: Винаги предавайте стоките за рекламация в комплект, включително аксесоарите. Ако стоките се състоят от голям брой части-аксесоари, попитайте продавача кои части трябва да бъдат предадени за рекламацията.

Приложете копие от доказателството за покупка и кратко описание на дефекта към рекламираните стоки.